Monday, October 24, 2011

UKM -------> IDFR + MENGANTOK= LETIH..

teruja!! bila dapat g IDFR...heee...ye la..dapat jejak kaki kat INSTITUTE OF DIPLOMACY AND FOREIGN RELATIONS.sengaja saya besarkan sebab saya betul-betul teruja. kan bagus kalau saya pon dapat kije kt situ.. heee..melangit cita-cita saya. tp saya tahu saya xlayak..heee...

...ni la kwn-kwn kelas saya...



tapi, sangat-sangat memenatkan....heeee.....n berbaloi-baloi..dapat ilmu..heeeee......

pape pon..IR ni merupakan batch yang terakhir bagi ijazah di ukm.kiteorang la era yang terakhir bagi IR di ukm. selepas kiteorang...da takde da warisan IR lagi di ukm..yang tinggal hanya untuk master. comei kan kawan2 saya...bakal2 diplomat nanti insyaALLAH...saya mendoakan kita semua berjaya. amin.


P/S: tersentuh melihat wajah seorang pakcik sedang menyapu sampah pg td. teringat kt abah..semoga abah sentiasa sehat dan bertenaga untuk tengok anak die yg nakal ni terima ijazah..windu abah..windu ma jugak.

saya sayang ABAH n MA.winduu sangat2..
                                                                                                                       yang amat cOmOT,
                                                                                                     yana liyana

No comments:

Post a Comment