Thursday, October 27, 2011

tika hUjan tuRun

sambil makan waktu hujan ni seleranya lain, lapaq la kot. sambil2 tengok gambar kawan-kawan seperjuangan dulu telah grad, sayu hati ini. sebab tak bley grad ngan dieorang. tak dak rezeki dan rezeki saya bukan disitu. insyaALLAH mungkin ditempat baru ni. harap2 macam tu lah. mungkin ade baiknya jugak saya tidak meneruskan perjuangan disana. orang kata setiap yang berlaku ada hikmahnya dan ALLAH tak akan buat sesuatu tanpa sebab. dan saya gembira disini."LANGIT TAK SENTIASA MENDUNG".mesti akan terselit pelangi.
thanx buat geng ewah-ewah 2007...

sekarang masing-masing bawa haluan masing-masing. teringat kat sorang kawan baik saya. lama tak dengar cerita. masing-masing ikot cara hidup masing2. dan saya gembira disini kerana disini saya belajar bermula dari bawah. insyaALLAH segalanya akan berakhir nanti. xsabar ase...heeee

alhamdulillah..ujan rahmat..hari khamis..

syukur ya ALLAH....




yang amat ComOt,

.yana liyana.

No comments:

Post a Comment