Friday, October 28, 2011

N A S I H A T L E W A T M A L A M

alhamdulillah...syukur..pagi kui 1.55 PAGI dapat nasihat dari seorang hamba ALLAH, syukur la kan masih ada lagi cara ALLAH nak tunjuk yang DIA sayang saya. dia hadirkan seorang hambanya untuk menasihati saya ketika saya memerlukan nasihat. syukur sangat-sangat..alhamdulillah..

nasihatnya adalah tapi sebahagian je la yang saya ley bagitahu:

- senyum, tarik nafas dalam2..hee...(ni bukan nasihat tp cara) pastu senyummm...(^_^)
- okie..mula2 pasang niat untuk berubah
- bangun pagi dengan semangat
- belajar betul-betul
- menuntut ilmu kerana ALLAH
- kejayaan itu datang dari kegagalan
- setiap masalah ada penyelesaiannya.
- habiskan masa di library (sebab saya suke tengok katun)upsss!!!
- mesti ada nota ringkas.

yang paling penting ni 'KECOMELAN ADALAH HAK MILIK SETIAP INSAN'

yang ni xpenah2 saya dengar..hiiii.....so..setiap orang ni comel...dun be sad lagi ye kawan-kawan...senyummm..sebab awk akan nampak COMEL.


COMEL macam niey..



comel tak????
mesti la kan...
sebab tecik-tecik da pakai tudung..
like2...



okeilah..tu aje...nk wt kije skolah OA plak.


yang amat cOmOt,
:yana liyana:

No comments:

Post a Comment