Friday, October 28, 2011

Bihun ToMyaM

pedassss......

bihun tomyan yang tesangat pedass..sampai saya amik mase berjam-jam untuk makan....heee....sambil2 cari pasal krisis ekonomi greece..rajin tak??

heee...rajin la sebab da kene tembak ngan lect OA..pagi-pagi da kene tembak...bertubi-tubi sampai saya  ni terdiam..sebab xtahu nak jawab yang mane..senyum je la...heeee...kawan saya senyum saya pon senyum la..kikiki..tu maknenya saya ni xalert ngan isu2 semasa...maaap....heeee

jadi malam ni saya telah merajinkan diri yang memang tak rajin ni...mencari dan membaca berita..jenuh nak pahamm..dalam Bi..almaklumlah..BI saya ni macam kura-kura cikit....makcik kamus xde....huuuu...nak nagessss...jadi saya guna pakcik google je la....skali tu kluar bahasa indo..waaaa..kikiki....nak pahamnye...amik mase..mak..tolong la saya ni....

okie..tu je...nk tulis.

nak sambung makan bihun tom yam...

yang amat comOt,
:yana liyana:


No comments:

Post a Comment