Saturday, November 16, 2013

kata


kau kata
ada apa dengan cinta
tapi aku kata
ada apa dengan kau
kau gelak
aku pun gelak

kau kata
hidup perlu diteruskan
aku kata
memang perlu di teruskan
kau gelak
aku pelik

kau kata
cinta itu buta
aku kata kenapa buta
kau kata sebab dia tak ada mata
dan aku gelak

aku kata
kau selalu buat aku gelak
kau kata memang tugas kau
aku kata kenapa
kau kata
suka hati kau la

aku kata
kau gemuk
kau kata aku hensem
aku kata
aku perempuan
kau kata
peduli apa
dan
kau gelak

kau kata
tak ada kau
dunia aku kelam
aku kata
kelam kenapa
kelam sebab nak malam
kau gelak
dan aku gelak

kau kata
kau jatuh cinta
aku kata
kau jatuh cinta
kau kata
ya aku jatuh cinta
aku kata
dengan siapa
kau kata
dengan aku
dan aku gelak


yang amat comot
yana liyana

No comments:

Post a Comment