Thursday, October 10, 2013

sapu habuk sikit....

fuhh..fuh...lap sikit blog yang dah penuh habuk ni..fuh.....hehehe


Assalamualaikum...


alhamdulillah..tetibe rajin nak menconteng blog ni...lame tak menconteng..sibuk.sibuk menyiapkan thesis,sibuk praktikal,sibuk bercuti dan sibuk dan sibuk lah. sebenarnya malas nk menconteng ni...hehehe..alasan je semua tu...

btw, syukuar pada ALLAH sebab saya dah berada di tahun-tahun akhir pengajian.insyaALLAH ini sem last. t.kasih pada semua yang mendoakan saya..family.my sis (mama Hakim), dan orang-orang yang tak dapat nak disebutkan nama disini..t.kasih awak dan awak dan awak..banyak betul awak..semoga ALLAH membalas jasa kalian.

semesta akhir ini ALLAH pertemukan saya dengan adik-adik yang comel2..wan, sarah..ehehe..maceh ea..:)
dan semesta ni gak, kene belajar berdikari..uruskan semua..mulanya rasa macam susah..tapi hati selalu doa, agardipermudahkan..alhamdulillah..dengansegera ALLAH mempermudahkan..begitu hebat kuasa doa.ALLAH hadirkan insan-insan yang baik...syukur Alhamdulillah..

tinggal beberapa bulan lagi untuk menamatkan pengajian..sungguh, pelbagai rasa yang ada dalam hati..semoga dipermudahkan perjalanan untuk menghabiskan pengajian ini.

ouh lupe..dikesempatan ni jugak nak ucapkan selamat pengantin baru kepada kawan satu sekolah yang sukeee sangat panggil saya mashimaro..sebab saya punye tabiat tido dalam kelas mase subjek sejarah..selamat bertunang juga buat kawan saya yang selalu berkongsi rasa fizah dan adli dan selamat menjadi ibu kepada my sis, suzie. selamat bekerja buat romate a.ka. cosmate a.k.a kawan susah senang..selamat bekerja!

serta tak lupa rinduuu sangat-sangat dekat geng kelisa IR..epul, niteeerrr, najwa..korang memang best..pegi putrajaya semata-mata nak makan-makan sambil tengok lampu..tak ingat thesis tu nak kene hantar..hehehe..gosip-gosip mak jemah dalam Fb..siyesss rinduu saat tu..tunggu awak2 semua konvo..

dan buat keluarga IR yang happening sangat..saya doakan awak2 semua berjaya dalam bidang masing-masing..dah bley nikah dah..degree dah dapat..hehehe..

terakhirnya, buat enche gemukss..terima kasih atas nasihat yang kadang-kadang terkena diri sendiri...


huh...penat nak menulis....


nanti kite sambung lagi....

yang amat comot,
yana liyana





No comments:

Post a Comment