Saturday, March 23, 2013

Coretan pag! har!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...pagi-pagi hari mata masih tak mengantuk..boleh la buat assignment yang bertimbun-timbun ni.adat la sebagai seorang student kalo tak de assignment tu macam tak lengkap la. THESIS pon harus buat.ye..tu satu satunya kerja yang perlu dibuat secara teliti dan memerlukan fokus serta minat..kalau tak minat kene jugak tanamkan minat.Alhamdulillah pengajian di bumi bangi akan berakhir insyaALLAH hujung tahun ni..doakan la..amin...

akhirnya 2013 menjadikan saya semakin kearah kedewasaan..ye..Alhamdulillah..cuba untuk bersikap lebih matang walaupun kanak-kanak ribena tu ada lagi...nak cuba ubah tapi mungkin agak ambil masa..but..i will try..tahun ni jugak banyak berita gembira yang menerpa dalam diri ni..cewah..tahniah kepada my sis coz tak lama lagi nak dapat baby..gembira katanya..ye..saya pun turut gembira untuk dia..gembira dengan apa yang dia berjaya hadapi..dan nasihatnya..percaya pada ALLAH..dan jangan putus asa dan terus berdoa dan berdoa..ouh..saya tak sabar nk dukung baby tu..hehe..dan tahun ni juga kaki ni akan melangkah ke alam kerja..walaupun sekadar praktikal tapi ia menuntut kita cuba menyesuaikan diri..insyaALLAH akan cuba yang terbaik. 

pape pon..setiap orang akan mengarang kisah dia sendiri..dan begitu juga saya..dan saya mengambil keputusan untuk tidak berkata-kata..biarkan mulut itu berbicara selagi ia mampu.saya hanya mampu tersenyum melihatnya. (macam tak de kaitan)

cukuplah sekadar disini.




yang amat comot,

yana liyana


2 comments:

  1. Sombong dy skg ni.. All the best for u

    ReplyDelete
  2. hehe..tak sombong pon awk. maceh awk.all the best for u gak :)

    ReplyDelete