Tuesday, October 23, 2012

:nak jugak:


ketika orang lain sibuk dilamun mimpi-mimpi indah,saya jugak la yang kene menahan mata untuk menghafal dan membaca jurnal...berpinar-pinar mata nak baca. ngantok jangan di cakap sebab sememangnya teramat mengantok..macam nk menanges pon ade...nak tidoo..nak tido....terasa badan ni meminta untuk berehat secukupnya...tapi...maaflah tidak dapat memenuhinya. sabar ye...

hari yang terlalu memenatkan,badan pon penat,otak lagi lagi teramat penat,penat kerana berfikir dan berfikir...YA ALLAH...kuatkan diri ini dalam menghadapi semua ini...andai ini ujian untuk aku mendapat kejayaan dalam hidup..aku rela...aku yakin...

hurmm...bila tengok orang grad,terasa nak merasai saat grad,insyaALLAH jika diizinkan DIA, saya juga akan merasai saat itu...(maklumlah,minggu orang berkonvo.) dan sekalung tahniah buat teman satu persekolahan dan satu U, zue..alhamdulillah..berjaya menamatkan pengajian dengan jayanya..tahniah...dan tahniah jugak sebab..... :)..gembira untuk kamu.


p/s:.menyibukkan diri di tempat orang berkonvo...hehe...

yang amat cOmOt,
:yana liyana:

1 comment: