Saturday, March 10, 2012

'selamat tinggal'

mesti sume ingat saya nk pegi mane kan...xla,sekadar ucapan selamat tinggal untuk kenangan yang lalu, kehidupan  yang lalu..saya kalau boleh nk putar semula detik-detik yang pernah berlaku dalam hidup saya..bukan ape..kalau boleh nak hiaskan ia dengan kenangan-kenangan yang indah..tapi siapalah kita kan..hanya seorang HAMBA yang menuruti setiap perjalanan yang telah ditetapkan.

alhamdulillah..tika ini..saat ini..saya menemui sesuatu yang telah lama hilang...datangnya tanpa berita..dan saya tak akan biarkan ia pergi lagi...itulah KASIH SAYANG ALLAH..saya tahu...DIA sentiasa ada untuk saya..saya tahu DIA tempat yang saya boleh meluahkan segalanya..segalanya yang saya tidak boleh luahkan kepada manusia..

cukuplah dengan apa yang terjadi..ia seakan-akan memberi peringatan..bahawa saya telah jauh dari DIA..DIA mahu saya kembali...kembali ke landasan yang sepatutnya...dan terima kasih atas peringatanNYA.



yang amat cOmOt,
yana liyana.

No comments:

Post a Comment