Monday, January 2, 2012

segalanya 2012

alhamdulillah...2012 sudah menjelma. banyak saya tengok kawan2 yang membicarakan sal  2012..heee..macam2 azam yang ade..ade yg nk success dalam study la, yang nak kawen la,yang nak cari keje la dan macam2 lagi azam. tapi pastikan setiap azam yang kita buat tu kita cube gapai. insyaALLAH cube ye.. ape2 pon saya xtahu ape azam saya sebab sibuk nk exam final sem ni..TAKOOTT..subjek yang amat2 mencabar sem ni..phewwww....ape2 pon..saya doakan semoga kawan2 yang nak final exam ni dipermudahkan segalanya. amin.

dipenghujung tahun 2011 hari tu, ramai yang nek pelamin..dan tak ketinggalan sepupu saya..apih n pasangannya..tahniah diucapkan...hikhik...sangat2 sepadan kamoo berdua..comellll sangat..semoga kehidupan kamoo berdua diberkati oleh NYA. dan tak lupa jugak tahniah jugak buat kawan saya Nur Lida n pasangan yang dah selamat diijabkabulkan...dan coming soon kawan saya Ekah yang akan diijabkabulkan jugak...sampai seru dah...semoga jadi isteri solehah..amin..dan tak lupa jugak buat kawan seperjuangan di campuz ni..yang akan menjadi tunangan orang...tahniah jugak...

heee..alhamdulillah..semoga semuanya baik2 saje...dan saya masih disini meneruskan perjuangan yang belum selesai..agak penat..tapi demi satu impian ia mesti diteruskan kerana semuanya kerana NYA. dan semoga 2012 memberi harapan,kenangan yang terindah buat saya dan juga sahabat2 saya..

dan buat my sis ADIBA HAMID, saya memang selalu perlukan nasihat kamoo..Thanx sis..selalu ade untuk saya.

tahun 2012 ini jugak saya perlu lagi dan lagi tabah dan kuat serta sabar dalam menempuhi segala dugaan, walaupun kadang-kadang ia membuatkan saya jatuh dan tersungkur..tapi, saya masih mampu tersenyum kerana ade DIA disisi  saya. insya ALLAH saya akan cuba yang terbaik.=)



ini untuk semua:

yang amat comot,
yana liyana.

1 comment: