Thursday, November 24, 2011

:pagi sudah:

akhirnya saya xtido...penangan minum air nescafe...yeay!!saya suke sangat..sebab berjaya tak tido...heeee....suke2 (buat cm upin ipin)heee.....erm..kije skolah banyak lagi..tapi sempat je update blog...hehehe..ni la student yang terajin sekali..asalnye..xrajin pon...

THANKS, to my coursemate: ika atiqa,najwa,ika,epul,fadliey,mubin n also soleh. cz membuatkan malam saya jadi happening...heee...meyedut angin bangi malam-malam bute lepaskan tension meeting kan...heee....sukeee sangat...haa..suke la sangat...kijenye bertimbun2 cm bukit...ouh..tidak...pengsan sudah!!

moga saya dipermudahkan untuk menjalankan,menyiapkan tugasan dan amanah yang diberikan..banyak meeting betul sem ni...kuat semangat cikit!!!yeay!!!boleh punye...insyaALLAH...saya yakin..sebab ALLAH sentiasa akan menolong hambaNYA.

kawan-kawan..jomlah kite bersabar dalam menempuhi erti kehidupan.dugaan tu mematangkan kita dan membuat kita tahu apa sebenarnya erti kehidupan yang ada.sebab semua yang jadi ada penyebabnya dan ade kemanisanya. jangan risau,gundah gulana. yakin lah DIA MAHA TAHU SEGALANYA.


okeilah, nak sambung wat kije sekolah...nanti cikgu kite marah lak xsiap ni..ooo yeeaaahhhhh!!!!semangat cikit!!!

yang amat comot,

:yana liyana:



macam ni la!!!




No comments:

Post a Comment